Projekt Od broja do tona
Od broja do tona inovativni je edukativni projekt koji uvodi novu metodu učenja sviranja blok-flaute, razvijenu na temelju višegodišnjeg rada s učenicima osnovne škole (razredi 4. do 8.).
Projekt je odobren od strane Agencije za odgoj i obrazovanje, https://www.azoo.hr/verificiran od Ministarstva znanosti, https://mzom.gov.hr/obrazovanja i mladih, te autorski zaštićen pri Hrvatskoj autorskoj agenciji https://haa.hr/
Središte projekta je inovativna metoda pod istim nazivom – “Od broja do tona”, koja učenicima omogućuje da lakše i intuitivnije usvoje sviranje blok-flaute. Kroz strukturirani, postupni pristup, učenici povezuju brojčane oznake s tonovima i prstometom, čime se olakšava proces učenja i pamćenja.
Osim tehničkog svladavanja instrumenta, ova metoda potiče i kreativnost učenika.
U sklopu projekta učenici aktivno skladaju i stvaraju vlastite melodije, čime se dodatno razvijaju njihove glazbene vještine, maštovitost i osjećaj postignuća. Upravo je mogućnost samostalnog glazbenog izražavanja ono što učenici doživljavaju kao najzanimljiviji i najpoticajniji dio metode.



Projekt nudi i:
Praktične upute za učitelje glazbene kulture
Primjere iz prakse
Kreativne zadatke i prijedloge za skladanje
Mogućnost individualnog i grupnog rada
Zbog vrlo pozitivnih rezultata i interesa učenika, projekt i metoda “Od broja do tona” predstavljeni su i široj stručnoj javnosti, s ciljem dijeljenja dobre prakse i podrške kolegama u radu s djecom.
Od broja do tona – Inovativnim pristupom do glazbene kreativnosti i izražavanja!
